mammaprutt

Att bli tokig på sig själv!!

Kategori: Allmänt


God kväll! Hur mår du? Somnade med dåligt humör igår och vaknade tyvärr med detsamma! Fan va jag hatar mig själv när jag inte bara kan släppa det!! Jag vet inte ens VAD jag är sur på! Jag är inte ett dugg sur på Dennis, men när han frågar mig nått så svarar jag spydigt tillbaka, helt utan anledning. Efteråt hatar jag mig själv ännu mera, men ändå är jag där igen bara en stund senare, o svara spydigt eller härjar om nått litet som är helt onödigt att härja om! MEN min vän, det blev bättre straxt innan vi for på kalaset. Och tack för det! Mår så dåligt och blir så arg på mig själv när jag bli så där! NU sitter vi i soffa och har proppat i oss pizza. Barnen sover och guuuuuud vad jag älskar dom!!!! Dom kan driva mig till vansinne, med tjut o tjat, men jag älskar dom så otroligt mycket! Tack för att jag får vara eran mamma!! Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: