mammaprutt

Små vackra öron..

Kategori: Wilma

God kväll fina du! Tiden den går och går, men tiden att blogga finns inte alltid. Men i kväll så =) jobb dag idag. Blev många flätor. Börjar man fläta en unge så ska alla ha flätor =) men dom är så söta dom små barnen på jobbet, så va gör man inte =) efter jobbet så åkte jag och hämtade världens finaste barn på dagis! Wilma har länge pratat om att ta hål i öronen. Men då jag gått och tänkt att hon ska bli lite äldre och förstå att den eventuellt gör lite ont så har vi dragit lite på det! men idag bestämde jag mig med klar tecken från pappan i huset att det va okej! Så väl på dagis frågade jag henne om hon fortfarande ville ha hål i öronen. Och självklart ville hon det =) så vi satte oss i bilen och körde ner mot stan. På vägen förklarade jag hur det skulle gå till med mera, och frågade återigen om hon var säker. Väl på plats så fick hon välja ut dom små söta örhängena. Och poff så va det klart. Hon som tog hålen gjorde båda öronen samtidigt, vilket va väldig skönt! Tror inte att jag skulle låta henne göra det om dom bara tog ett öra i taget, då jag tror att hon skulle ta ett och sedan balla ur! Men nu gick det bra, men några tårar kom det. Tror det mest va lättnad och en liten chock som kom över henne när det väl va klart! Tårarna försvann inom en minut och det va en glad och stolt Wilma som gick Storgatan upp =) stora fina flicka!! Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: