mammaprutt

Grattis pappa!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du! Idag, den 4 augusti, för 60 år sedan så föddes världens underbaraste, mest kärleksfullaste och omtänksammaste människa, min pappa!! Han har verkligen inget ont i sig och är verkligen en sådan person som försöker finna allt gott i det onda! Han har genom alla mina år ställt upp och funnits där som en trygghet! Och till mina barn är han världens bästa morfar. Leker och busar så mycket han kan. Och när han är ledig så ringer han på morgonen för att säga godmorgon och höra så man mår bra! Han är verkligen en klippa!! Och idag är det pappas dag!! Pappas 60 års dag!! Vi har firat med god mat, tårta och släkt och vädret har varit varmt och skönt! Jag hoppas från botten av mitt hjärta att han har haft en bra dag och att han är nöjd med dagen! Stort grattis älskade pappa!! Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: