mammaprutt

Avsluta en perfekt dag!

Kategori: Allmänt

Godkväll! Idag gick vi verkligen från grå och regnig morgon till en strålande och varm eftermiddag och kväll! Wilma va super duktig på simskolan idag och jag är såååå stolt!! När vi gick in i omklädningsrummet så sa hon -hur många märken tror du jag får? -jag vet inte, men ett får du nog iallafall, svarade jag. -Då kommer jag blir jätte stolt, sa hon. Ni kan tänka er hennes lycka när hon fick höra att hon klarat av hela 4 märken!! =) hon nästan svävade ut till duschen när simskolan va slut! Det värmer så i mitt mammahjärta! Att mormor, morfar och morbror dök upp till simskolan var oxå väldigt uppskattat! Hon sken upp som solen när hon fick se dom =) väl hemma så hade Filippa och pappa Dennis bakat kladdkaka och vi smaskade ute på altanen med lite paket öppning! Barnen var glada och Wilma satt och sjöng att det inte var någon vanlig dag, för Wilma slutar dagis idag, hura hura hura! =) haha.. Sötunge! Glada barn lika med glada föräldrar. Hoppas nu vi får en fin sommar med fint och varmt väder! Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: