mammaprutt

Avslutningsfest!!

Kategori: Allmänt

Godkväll! Vilken dag. Tisdagen börjar gå mot sitt slut och slut är precis vad jag är just nu! Men dagen har varit bra. Först jobb, sedan ner till stan och handla presenter till dom fina fröknarna på Wilma och Filippas dagis. Sedan hem och äta lite och kl 18.00 var det dags för Wilma att åka tillbaka till dagis för lite kalas =) dom 7 barnen som slutat dagis och börjat skolan i höst var inbjudna på lite fest! =) utan mammor och pappor! Jätte kul ju =) Wilma uppskattade det jätte mycket och va både spänd och glad när vi åkte dit! Glad va hon också när jag kom och hämtade henne! =) en rolig och kul kväll hade dom haft. Så söta!! Ett varsitt halsband hade dom fått också, med en snäcka. Avdelningen hon går på heter snäckan! Sedan va det vara att åka hem och lägga Wilma och samtidigt vaknade Filippa och va ledsen. Hon är röd och lite svullen i hela ansiktet. Nått hon inte tål? Nått är fel iallafall. Så imorgon ringer jag vårdcentralen! Har ringt barn och väntar på pricktest men jag kan inte vänta ända tills dess, utan får be en läkare kolla på henne imorgon!! Men nu, ikväll, resten av den som är kvar, ska jag bara sitta i soffan och dricka mitt te! Hoppas din dag varit bra! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: