mammaprutt

Måndag och ny vecka!

Kategori: Allmänt

Hej fina du! Måndagen är här och likaså en ny vecka. I helgen har vi badat i trädgården, fikat ute vid tovehult och som jag skrivit tidigare, ätit glass i Söderköping! För er som följer mig på instagram så funkar den inte just nu! Måste uppdatera telefonen, och sånt kan jag inte så vi får helt enkelt se hur lång tid det tar =) jag kan gå in och kommentera med mera, men inte lägga upp några kort! Men men.. Idag tog jag barnen ut till lysningsbadet för att möta upp kusinerna Novalie och Alice och så mamma Jennie så klart! En fin dag som avslutades med simskola och lite lek ute på studsmattan innan läggdags. Imorgon är det dagis för barnen och för min del blir det förhoppningsvis en fika på stan med mamma! =) bjuder på lite bilder från dagarna som varit! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: