mammaprutt

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Hej!! Fy va träligt, hade precis skrivit ihop ett blogg inlägg, men det försvann! Så får väl ta att börja om på nytt, dock orkar jag inte skriva allt som jag gjorde nyss! Men men! Onsdag idag och jag har spenderat dagen med Filippa. Vi var hemma idag då vi hoppades på ett läkarbesök. Men tiderna var slut så fick en imorgon istället. Valde ändå att ha henne hemma. Wilma gick dock till dagis. Hon hade avslutning i sin teknikgrupp och fick fint diplom och glass hade dom också ätit =) Filippa och jag lämnade henne på dagis och åkte sedan och handlade på Maxi. Vilken unge! Hon är så enkel att ha och göra med! Hjälpsam och glad! =) så handlingen gick jätte bra. Resten av dagen spenderade vi ute hos min mormor. Vi åt mat tillsammans, fikade och lekte ute i lekparken! Wilma skulle följa med en kompis, Anna, hem idag så vi hade ingen tid att passa. Men nu är vi hemma, och barnen sover. Båda i våra sängar =) filippa brukar somna i våra säng och så lägger vi över henne i sin när vi ska lägga oss, vilket funkar jätte bra. Och ikväll ville Wilma ligga brevid Filippa och hålla hennes hand tills hon somnade, så kunde man göra annat än säga Jaa! Klart att hon får!! =) får ta och bära över henne till sin säng också sen =) nu har jag slagit mig ner i soffan. Älsklige är och kastar frisbee, så har tv:n för mig själv =) synd bara att det inte finns nått bra att kolla på! Haha..! Hoppas du haft en fin dag! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: